RajaBio Minyak Kelapa Dara ditawarkan kepada pengguna pada harga RM40 sebotol. Di Bandar Baru Bangi, anda boleh mendapatkannya di Kedai 24 Jam Imart; eksklusif di kedai tersebut sahaja.

Saturday 30 June 2012

Sesi Temubual dengan Encik Bob di ie-mart Bandar Baru Bangi

Credit: aarkangel.wordpress.com

Masih ingatkah anda akan entri bertarikh 10 Jun 2012 bertajuk ie-mart Bangi dan RajaBio Minyak Kelapa Dara

Semalam, kami singgah lagi di ie-mart Bangi.  Kali kedua dalam bulan Jun 2012 ini.  Selain membeli barang-barang keperluan keluarga, kami juga ingin meninjau perkembangan jualan RajaBio Minyak Kelapa Dara.

Di luar jangkaan kami, RajaBio yang diletakkan di rak paling hadapan, betul-betul di muka pintu masuk telah mendapat sambutan menggalakkan.  Dalam tempoh kira-kira 3 minggu sahaja, sebanyak 28% RajaBio telah terjual!

Pada hemat kami, ini bererti RajaBio sebenarnya telah pun mempunyai peminatnya yang tersendiri, walaupun boleh dikatakan baru lagi di pasaran.

Bagi mendapatkan gambaran sebenar, kami menemubual petugas ie-mart Bangi ketika itu.  Beliau yang membahasakan dirinya sebagai Bob memberitahu bahawa pada umumnya pengguna mendapatkan RajaBio di situ sebagai ikhtiar merawat penyakit kulit.  Ada juga kes di mana kulit seorang pengguna telah tersagat di atas jalan raya semasa berlakunya kemalangan.  Setakat ini, menurut saudara Bob lagi, maklum balas pengguna yang telah mengamalkan RajaBio adalah positif.  Walau bagaimanapun, pada pandangan beliau kesan pemulihan adalah bergantung kepada seseorang pengguna itu sendiri. 

Jika anda berkunjung ke ie-mart Bangi, silalah dapatkan kepastian daripada saudara Bob tentang RajaBio.  Insya-Allah beliau sangat arif tentang apa jua produk yang berada di dalam kedai tersebut, dari A sampai Z.  Cuba tanyakan kepada beliau tentang apa-apa produk pun termasuk RajaBio, pasti beliau sentiasa bersedia dengan ceria untuk menjawab kemusykilan anda. 

p/s : Gambar di atas sekadar hiasan, tiada sebarang kaitan dengan saudara Bob di ie-mart Bandar Baru Bangi. :-)

Silalah tekan "Like" kalau suka, ;-) www.tips-fb.com

No comments: