RajaBio Minyak Kelapa Dara ditawarkan kepada pengguna pada harga RM40 sebotol. Di Bandar Baru Bangi, anda boleh mendapatkannya di Kedai 24 Jam Imart; eksklusif di kedai tersebut sahaja.

Monday 16 January 2012

RajaBio Minyak Kelapa Dara di Tapak Ekspo Hari Peladang, Penternak & Nelayan Kebangsaan 2011

Hari Peladang, Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2011 telah berlangsung dari 13-16 Januari 2012 bermula jam 10 pagi sampai 10 malam.  Sambutan dan ekspo telah diadakan di Dataran Bandaran Parit Buntar, Perak Darul Ridzuan.

Dalam pada itu, RajaBio Minyak Kelapa Dara juga tidak ketinggalan untuk turut sama memeriahkan suasana. Saudara Fikri selaku wakil jualan kawasan Parit Buntar telah mempromisikan keistimewaan RajaBio Minyak Kelapa Dara kepada para pengunjung. Flyers juga turut diedarkan.  Menurut beliau, sambutan adalah menggalakkan. Malah, tidak kurang juga yang bertanya lebih lanjut tentang RajaBio Minyak Kelapa Dara.

Syabas diucapkan kepada saudara Fikri atas inisiatif beliau secara perseorangan itu. Diharapkan sedikit-sebanyak usaha beliau dapat memperkenalkan RajaBio Minyak Kelapa Dara kepada bakal pengguna di sekitar Parit Buntar khasnya dan kawasan utara amnya. Dan siapa tahu, barangkali seluruh Malaysia juga. :-)
Silalah tekan "Like" kalau suka, ;-) www.tips-fb.com

No comments: